15 oktober 2008

Är de verkligen rättvist?

Tänk att när man bär på ett liv som skall väza och bli stort, så mår man så här fruktansvärt dåligt! Skall de verkligen va så? De borde ju vara så att man skall få vara frisk och må bra, men nej nej här ligger man och mår skit, samtidigt som man skall ta hand om en liten snutt. Tack gud att jag har min man som är så underbar och hjälper mig!

Du är guld värd min Alexander!
http://www.youtube.com/user/westlife?ob=1

Idag har jag och min sjuka lilla son sovit i nästan 5 timmar, medans min man städade. De var skönt att sova men man mår ju inte bättre av att sova mitt på dagen.
Han har även bokat biljetter till premiären av nya Bond. Han kan han :)
Igår var vi på stan, jag fick en jätte fin jacka, en kofta och en "mamma tunika". Själv köpte han två par jeans och två tröjor. De gjorde vi bra!
På fredag kommer min vän och hennes son, som vi skall busa. Bara Leo piggnar till sig från lunginflamationen. Vi var ju tvunga att åka in med honom igår igen, då äntligen röntgade dom lugnorna och som vi trodde, Lunginflamation. Så nu skall han äta medicin i 10 dagar. Stackare!

Varför ser jag på "Extrem makeover" de ända jag gör är ju och gråter???