22 mars 2010

Stackars barn, underbara man!

HAN GJORDE DE, HAN SATT DEN ÄNTLIGEN OCH DOM VANN MED 1-0!
Jag skrek så mina barn började gråta, ingen bra mamma jag vet men jag kan inte förklara lättnaden, klumpen som föll. Jag vet hur mycket det här betyder för han och oss. Pressen är tung och han har klarat de ofattbart bra. Jag är så stolt över honom, vart han är och hur han är.

När min prins skulle gå in och sova nu efter matchen sa han " Mamma jag kan inte sova, för då skriker du och då blir jag rädd!". Mitt lilla hjärta, de gnistrade i hans ögon när han såg sin pappa springa som en tok på tvn. Precis innan han somnade sa han " Mamma kommer pappa hem nu?" Jag svarade att han kommer när prinsen sover och hans pappa kommer pussa på honom och sova med honom.

Prinsen kollade på mig, sa "Tack så mycket mamma" och somnade gott!