18 mars 2010

The King!

Ikväll blev jag påmind om att Michael Jackson är död, de är ännu ofattbart.
Sitter och kolla på The Jacksons på tv 4 nu, de är riktigt intressant. Vet inte varför egentligen men dom är så stora så de inte går att förklara med ord!
Det är lite häftigt att Titos söner också håller på med musik och tydligen är kända, (hade ingen aning) T3.
"Ha honom i tankarna när ni skriver ny musik"
Jag ser fram emot deras nya skiva, jag tror dom kan lyckas. Om inte så kommer den sälja ändå!
Jermaine har en attityd som jag inte gillar,han kan inte ens sätta på sig sina skor själv?
Dom andra bröderna verkar hur mysiga som helst, jordnära för att vara dom de ändå är.
Vilket liv alltså, jag är glad att jag inte är känd!

Ikväll åkte vi in på sjukhuset med Leia, hon har varit nästintill livlös hela dan, bara sovit och gråtit. Febern har varit jättehög och hon gallskriker när hon hostar. Dom kollade på henne och allt såg bra ut ??????
Dom tog inte ens ett CRP ingenting. Nog med att de var världens projekt med att få komma in, när vi väl kom in så kollade dom inte ens upp henne klokt.
Hur svårt kan de vara?
Ursäkta mig men sjukvården kan fara åt pipsvängen!


Nu blir de sängen för lilleman somnade 7 ikväll så han lär vakna tidigt och Leia kommer förmodligen sova lika dåligt som dom senaste nätterna.



Bea, underbara människa! Tack för att du finns.