12 juni 2011

Skäääääää!

De senaste dagarna i mitt liv har varit fruktansvärt händelserika, jag skulle kunna skriva allt från början till slut men det blir bara as tråkigt för er att läsa och jobbigt att skriva med en hand. Så jag väljer att göra en härlig liten lista över vad som hänt och bjuder er på några bilder istället. En bild säger ju mer än tusen ord sägs det ju.







  • Badade i blå lagunen, vägvisaren var en spritt språngande naken man.
































  • Fårö, klättrat på raukar och känt på sanden.








  • Vi tränade












  • Njutit i solen.





  • Låst in nycklarna till bilen i bilen vilket resulterade till att min bror, assistanskåren och akuten fick rycka in med diverse uppgifter Detta är anledningen till att jag bara kan skriva med en hand (VÄNSTER!), för i den andra sitter det massa stygn.




  • Lagat god mat.



  • Spelat Kubb och massa andra spel.














    • Spelat minigolf på jobbet, lekt på jobbet och ätit mat på jobbet. Samt druckit världens godaste Xide på jobbet.



    • Varit på Bio och sett "Baksmällan del 2".








    • Druckit massa vin!




    • Gått nattliga promenader.




    • Gått hem från krogen i spöregn, blixtar och åska. Stoppat en moped för att köra mig och Anton hem.




    • Tagit hand om en bortsprungen liten 5 årig pojke på studenten.



    • Tagit hand om en dyngrak tjej efter krogen.




    • Sovit i en underbar famn som jag har längtat efter i flera veckor!




    • Umgåtts med min bästa bästa.















    • Gjort Visbys gator osäkra.






    • Lärt känna en störtskön snubbe, "Skääää!".




    • Ja i korta drag är det de som har hänt det senaste dagarna. Jag har som ni kan läsa och se haft det superbra. Någonting har växt inom mig och jag känner ett inre lugn och sann lycka. Alla förväntningar och all oro har runnit av mig och övergått till något magiskt. Jag tror och hoppas att detta kan och kommer bli förbannat bra. Allt går bara man vill och jag vill!





      (Det här inlägget började jag med kl 22 ungefär, nu är kl 01:40 och jag är ännu inte klar, tack blogspot för att ni gör allt så enkelt. Så ni får ursäkta upplägget för jag ger helt enkelt upp nu!)




      Anton skulle vara vaken tills jag var klar med det här inlägget, men jag ser just nu honom sova väldigt gott. Vilket även jag tänker göra nu!




      God natt!