3 juni 2011

Ljuvlig kväll!

Idag har det varit full fart på jobbet hela dagen. Så jäkla skoj men samtidigt otroligt jobbigt. Lunchen fick vänta in i det sista, alltså tills mitt humör inte längre var att leka med, så när jag gick ut i köket och sa till Max att jag ville ha en Pizza NU gick det jäkligt snabbt.


Jag slängde i mig den och sprang in igen.

Dagen har mestadels ägnats åt att göra en miljard mjukglassar.

När dagen var slut hämtade Älsk mig och vi drog iväg för att handla inför kvällen. Belgiska Jordgubbar blev det eftersom det ännu inte finns svenska........ Väl hemma slängde jag av mig mina kläder och la mig på soldäcket medans mästerkocken slängde ihop något i köket.

Nu skall vi åka och hämta mina barn, sen skall vi hem och mysa.

När huliganerna sover blir det utgång, jag känner på mig att det här kommer bli en förbannat bra kväll!


Njuter av livet i fulladrag!