24 juni 2011

Det blev midsommar i år igen!

Ja det blev midsommar i år igen och vädret har varit helt okej.
Min hälsa har varit desto sämre, hostan och febern är ännu kvar så timmarna på jobbet idag var rena plågan. Kallsvettades ena sekunden och frös så jag skakade andra.
Jag kunde dock inte spendera något firande med mina små älskling men dom var på Kneippbyn med mormor och morfar till en början och dansade med Pippi och fikade i gräset.
Efter ett tag kom Noelia, Simon och Liam och lekte med dom tills jag slutade, då kunde även jag leka av mig lite innan vi åkte hem med Simon. Nu väntas lite midsommarmat och massa mys.
När barnen somnat tänkte jag åka ut en sväng till gänget från byn och försöka orka delta i lite olika lekar.


Jag önskar er alla en jättebra Midsommar och jag vill att ni tänker er för innan ni ger er ut i trafiken och gör gatorna osäkra. En olycka händer så lätt så var rädd om er men se till att ha förbannat roligt och mysigt..








(Bilderna är ifrån förra året då vi också spenderade vår dag på byn.)


Massa kramar från mig och barnen.