13 juni 2011

Lelle-veckan har startat!

Idag började Lelle-veckan på jobbet. Flera hundra "mc-knuttar" kommer från Sveriges alla hörn för att dricka massor med öl och ha allmänt trevligt med sina likasinnade vänner. Dom kör som dårar och Polisen har fullt upp dag som natt. Förbannat trevliga är dom, man är nog ganska fördomsfull när det gäller "knuttar" dom ser ju faktiskt ganska farliga ut måste jag säga.

Jag har kämpat på med min värkande hand hela dagen och kvällen men har varit långt borta i mina tankar.


Imorgon är jag ledig så då blir det en heldag med mina små troll, som jag längtat efter det. Vi får dock se vad vädret bjuder oss på, det sägas att det skall bli regn. Vad finns det att göra på Gotland då?









Förhoppningsvis ser vår dag ut ungefär såhär om Moder Natur står på vår sida.

Nej jag skall lägga ner min tid innan jag somnar på en mycket speciell person som drar till Mallis imorgonbitti med sina polare i en vecka. Avundsjuk? Jag? Nej då!