17 oktober 2009

Matchens lirare!


Min man spelade match idag mot sitt gamla lag AIK och bra gjorde han det. Jag först precis vad kommentatorerna menar. Man kan ju inte göra allt själv!
Han försökte verkligen och visade vad han går för, nu är det bara det där målet som skall komma, så det släpper för honom någon gång. Han har varit så nära så många gånger och på träningarna så gör han ju massa mål, så han kan ju.
Han fick iaf ett välförtjänt "pris" idag: Matchens lirare!
En hotellnatt och blommer, inte illa. Så nu längtar jag efter hotellfrukost! :D

Idag har jag och barnen varit ute och gått i regnet. En sväng på lekplatsen sen så blev det hem och byta blöja. Hem och laga lite mat och sen bort till Mirre och Nahlis!
Nu sitter min lille kille här och nickar, försöker hålla honom vaken men jag vet inte riktigt hur jag skall göra.
Igår fick vi åka in med sonen igen, börjarr bli trött på att dom inte kan göra sitt jobb på de där sjukhuset. Men men, nu har vi allt hemma som vi behöver så de känns tryggt men man har ju inte med sig allt jämt.
Nu skall jag tvätt av honom, fixa välling och vänta på att min man kommer hem och myser med mig i soffan!

Hoppas ni får en mysig kväll!