20 oktober 2009

Det går bra nu!


Vaknade i morse med en värkande kropp vilket jag ännu har, det pga träningsvärk!
Det är en underbar känsla, jag kanske låter knäpp men jag älskar känslan av att de värker i musklerna för då vet man att man verkligen lyckats med sin träning. Idag blir det Core för att mjuka upp kroppen och träna mage och rygg lite extra.
Jag mätte mig idag och är hel nöjd. Har minska 5 cm i midjan, 5 runt höfterna och 3 runt låren på 4 veckor. Det tycker jag är bra gjort av mig.
Jag vägde mig oxå och det visade att jag mest byggt muskler, nu väger jag 50 precis och enligt mig precis lagaom, enligt min man för LITE. Så länge jag har som mål att bygga muskler och få en stark kropp så spelar det ingen roll vad jag väger.


På Schemat idag blir det tvätta, laga lunch, gå in på stan och provar klänningar, hämta älsklingen på dagis, tvätta, kolla på ny lägenhet, tvätta, träna, tvätta, laga kvällsmat, se på nya Wallander filmen!

Det är föresten frost på tak och bilrutor här, vad är de för väder där ni befinner er?