19 oktober 2009

Herregud!


Jag ljög, jag skrev att jag skulle på spinning. Jag gick på skivstångkondition och höll på att avlida. Jag har nog aldrig varit så trött förut, jag skyller på att jag har ont i halsen.
Jag kan iaf lova att jag kommer ha den snyggast kroppen (eftr hon som har passet) på stranden nästa sommar. Träningsformen passar mig perfekt. Jag gillar att gymma, men man måste ha någon som peppar en och som får en att ta i maximalt. Jag skall ha tillbax den kroppen jag hade när jag tränade som mest, gymmet och friskis dagligen! Dock vill jag ha kvar mina höfter, men resten kan försvinna :D
Min stora last är ju tyvärr socker, Hej jag heter My och är sockerberoende!
Det är någon jag måste göra något åt men jag vet inte hur, utan socker fungerar inte jag. Vilket
inte alls är bra och jag har märkt att även min son får för mycket socker. Men det är inte lätt att säga Nej när man gör själv!
Skall ta upp det med dietisten när vi skall dit och se vad jag kan göra åt den onda cirkeln.


Imorgon skall jag och mannen in på stan, han skall vara smakråd åt vad jag skall ha på mig på avslutings middagen. Hittade två jätte fina klänningar idag som måste provas. Grejen är attjag vet inte vad ma har på sig när man går ut, jag är ju aldrig ute. Hjälp mig?!
Idag fick Lilleman en ny vinterjacka, jättefin. Så som han växer så blir det dyrt för oss. Han måste även ha nya vantar och ullsockor. Leia måste ha en ordentlig halsduk och tossar.

Var inne och kollade mina besökare ikväll för första gången på jag vet inte hur länge. Jag har fortfarande en stammis från Nacka, vem är du? Nyfiken som jag är. Sen såg jag att någon från Australien läser min blogg, är någon jag känner i Australien? Uppdatera mig isf!
Nej nu blir det sängen efter en tuff dag!


Imorgon är de korttagning på Dagis :D


-God natt!