28 maj 2009

Grått, grått och grått!

Vårda kärleken omkring er!


Vilket väder de varit dom senaste dagarna. Ena sekunden regn, andra sekunden sol! 
Huvudvärken blir inte bättre av det här vädret direkt.
Men jag är lycklig för det, allt såg bra ut i magen och sonen var perfekt på BVC så varför sitta och gnälla om vädret!
Idag kom min kära mor och brors son upp, herregud vad ungdomar växer nu för tiden. Han har växt om mig med råga! Stor som ett hus!
Nu sover mormor och plezo i sängen, han är inte helt pigg efter vaccinationen och hon är trött efter resan. Vi väntar på att dom skall vakna så vi kan åka ut med nya bilen till köpis och kolla lite i affärer.
Min kära man stannade hemma från mötet idag för att ta hand om mig eftersom jag mådde skit på förmiddagen. Tusen tack underbara du!
Nej nu skall jag ta en macka och fixa till mig lite, om jag orkar vill säga...

Var rädda om er där ut!