23 april 2009

Solsken!


Det är sol och varmt idag. Underbart! Barnen på dagis hade bara tjocktröjor på sig när dom var ute och lekte i morse. Det gick än en gång bra att lämna lillkillen. Han är så duktigt!
Nu på förmiddagen har vi sett klart filmen vi påbörjade igår, men eftersom det var mörkt så kunde vi inte se klart den:)
Så nu sitter jag här och väntar på att Mr skall laga lunch till oss, det är hans tur. Men de är BARA 5 minuter kvar på spelet. Haha!
Lika bra att jag går upp och tar en frukt så länge om jag känner honom rätt, hans 5 minuter vi datorn/tvn är som mina 5 minuter innan vi skall gå ut.
Vi har fått svar på en annons på en vagn, det gör mig glad och lättat. Vagnen var fin och laga till oss. Dock var det i Sollentuna men mor och far kanske kan ta med sig den upp när dom kommer i nästa vecka! Så nu väntar vi bara på svar om garderoberna så vi kan få upp Leos kläder.
Idag är de som sagt match, vädret tillåter så jag tror de blir en toppen kväll!
Måste dock sova nån timme på förmiddagen för att orka, annars är det kört. Just nu skulle jag kunna somna sittandes när jag är som tröttas.

Min mobil är fortfarande inte återfunnen så nu måste jag ringa polisen så jag får ut en ny på försäkringen. Det är faktiskt jävligt skönt att inte ha mobil, men samtidigt jobbigt att inte kunna få tag i folk eller att folk kan få tag i mig om det skulle vara något viktigt.

Igår gick jag och sonen till träningen vilket känns idag och i natt. Har FRUKTANSVÄRT ont idag.

Nej nu reste sig mannen från sängen så då för jag väl försöka mig på samma sak!

Magen vecka 32!


Later.