22 april 2009

Halsbränna och Sura uppstötingar!

Halsbränna och sura uppstötningar är vardag för mig nu. Det är något jag längtar tills de försvinner. Med Leo var det hemskt, vilket det förvisso är nu oxå men än så länge är hon inte lika stor och jag vägde 12 kilo mer när jag väntade honom så det är kanske förklaringen. Jag la på mig så fruktansvärt mycket vatten när jag väntade honom, att jag knappt kunde knyta händerna eller ha mina egna skor, jag spring runt i Alexanders 42:or. Det var nog de värsta bortsätt från illamåendet. Jag har haft tur att inte lägga på mig någon vätska än så länge, men jag börjar känna nu hur kroppen sakta men säkert smalar på sig även denna gång. Men med 1 månad kvar så kan man hoppas att det inte blir outhärdligt.
Jag har hittat två klänning och ett par skor som jag skall glida runt med i sommar, jag är nästan kär. Efter lite hårdträning så magen försvinner så kommer de kännas perfekt!
Ett I-lands problem är när man inte kan kopiera in bilder från hemsidor, så de får bli att länka istället!
Klänningarna
Skorna
Nu skall jag dricka min Samarin, som förresten finns som tuggummi nu. Undra om de funkar lika bra?
Sen skall jag diska, göra mig i ordning och käka lunch!
Later.