17 april 2009

Bättre sent än aldrig!

Som jag nämnde i tidigare inlägg så har jag tappat bort min mobil och har inte något Internet i lägenheten, så nu "lånar" jag så snällt någon annans i huset.
Mobil försvann på båten tror jag, men ingen har sett eller hört den vilket inte alls är kul.
Jag har märkt att jag egentligen skiter i att själva telefonen är borta det är allt på som är värdefullt. Bilder, SMS m.m!
Jag pratade med tre idag och ingen har iaf använt telefonen och jag kan få ut en ny på försäkringen Men jag vill inte ha en NY, jag vill ha den!
Så om någon sett min mobil så kan ni väl vara snällt att lämna in den till konstapel blå!

Så vad har jag haft för mig?
Jag har varit med min son på dagis en vecka vilket har gjort honom jätte sjuk, så är de inte bättre imorgon så blir det sjukan. Kunde inte sova inatt pga hur han lät, låg bara att lyssnade så han kunde andas! Han astmmedicin verkar inte ha någon effekt de här gången, så de är väl en lunginflammation "som vanligt".
Jag har även sett på fotboll, suttit på en obekväm stol men njutit av sällskapet!
Finns de hjärterum så finns de sjärterum!
Igår var vi och såg en B-lags match sen gick vi och åt en bit mat med några av grabbarna i laget. Om blickar kunde döda hade jag garanterat varit stendöd nu.


Men det DU gjorde värmde mitt hjärta så otroligt så jag inte kan beskriva med ord. Knäsvag är ordet! Tack, det var precis vad jag behövde just då!
Ikväll kommer Jawo hit och de bjuds på Tacos, sist var de påskmat som jag tröttnat på efter 3-4 dagars ätande av just de.

Graviditeten är snart över och de känns att de är slutet nu!
Ont, ont, ont!
De är tungt, sparkar HÅRT, osmidig, huvudvärk, trötthet!
Men de är bara 7 veckor kvar vilket jag inte kan förstår, herregud va tiden går fort. Snart är jag två barnsmamma och har en liten bebis i mina armar igen. Just nu har vi en stor bebis sovande mellan oss i sängen vilket gör att mina nätter inte består av allt för mycket sömn. Så mamma, det är den här sängen Leo önskar sig i födelsedagspresent. Racer Turbo! http://cilekmobler.se/
I magen är det inte full fart längre, nu är de mer knuffande och buffande, hon vill ut! Helst nu tror jag, eftersom hon försöker armbåga sig ut genom magen. Men hon får allt ligga och gro ett tag till.
Min underbara son fyller snart 2 år, jag kan inte fatta att han är så "stor" känns som igår jag höll honom för första gången. Nu springer han runt och pratar med en så man förstår. Ofattbart!
Den 2 Maj blir det iaf barnkalas, så ni är välkomna!
Lonnie, jag hoppas ni kommer ;)
Vi var och kollade vagn för någon dag sedan. Jag fick två chockar. Ett, den vi vill ha kostar 10 300kr nypris, (finns bara en på blocket). Två, det är 8-10 veckor leveranstid, då har hon redan anlänt. de blir lite tungt. Men min andra hälft sa att de löser sig så då litar jag på honom!

Nej nu skall jag sova ett tag innan bossen ringer och de är dags att börja med maten!
Mina skor som jag så länge suktat efter finns på Scorett igen, men ekonomi är inget vi tar upp här! Så de blir att förtsätta drömma och hoppas att dom en vacker dag sitter på mina små fötter!

Ha det så bra och var rädda om er. För man vet aldrig när de är för sent!

Noelia, byxor kan du få, inga problem! Ring gärna på Alexanders lur om du vill snacka lite skit!


Snart är vi fyra :D