21 april 2009

Mys!

Idag har vi fått lite ordning på sonens rum. Igår fick han sin säng, som hans pappa och Jawo meckade ihop. Jag var övertygad om att han skulle vakna minst 10 ggr på natten eftersom han sov själv för första gången på jätte länge, men så blev det inte. Alexander fick inte liv i honom i morse, han sov som en gris. Även i kväll somnade han gott (innan 9). Vi har fått upp gardiner och blommar i fönstrarna, nu saknas det bara en garderob och rullgardin, sen är det klart! En garderob är viktigast nu, så vi får in hans och Leias kläder, för förvarings möjligheterna räcker inte på långa vägar.
Vi har även varit och kollat vagn idag, känner mig som sagt stressad över vagnfrågan. Dax att bestämma sig nu, så vi har en vagn när hon kommer!
Eftersom vi inte har någon soffa för tillfället så spenderas mycket tid i sängen vilket är perfekt med tanke på mina sammandragningar och ryggsmärtor. Idag har jag haft förvärkar hela dagen, så jag hoppas att det inte betyder att hon är på väg ut. Men som tur var är Jawo redo att aggera barnvakt och eftersom han är som vår lilla inneboende just nu så kommer de gå galant! Skönt att kunna släppa den oron och stressen iaf.
Igår fick vi se bebis, en i laget har nyss fått en liten dotter. Så vi var och hälsade på, roligt nog så bodde dom så nära så man ser deras fönster från vårt. Hoppas att finna en vän där som jag kan umgås lite med på dagarna.
Igår låg vi och mös i sängen och såg "Remember the Titans", grym film! Ikväll blir det "The Oxford Murders" jag har förvisso sett den, men den tåls att se många gånger!
Kommer lite bilder på magen imorgon!