22 april 2009

Hoppas!

Nu har jag precis skickat mail angående 3 vagnar och 3 garderober på blocket, så med lite tur så kanske jag äntligen kan andas ut och ha en vagn och garderob till barnen inom loppet av en månad. Skulle vara underbart skönt!

Idag har de varit en lugn dag. Har varit sten trött hela dagen så när jag la Leo ikväll så är jag ganska övertygad om att jag somnade innan honom. Vaknade till och gick upp för att sen slänga oss i sängen och se en film, men den var för läskig enligt Alexander så de blev att gå upp och käka macka, så nu sitter vi här som två nördar vid varsin dator i sängen.
Angående graviditeten så börjar de bli jobbigt nu, för varje dag som går så känner jag mig bara mer och mer som en flodhäst. Men snart är de över och jag kanske borde njuta av sista tiden för vem vet, det kanske är sista gången jag har en bebismage.
Jag har inte ens hunnit använda mammakläder den här gången, kommer ännu i mina kläder som trots allt är minsta storleken. Okej, Jeansen kommer jag inte i som de är st 24 i men 26 är inget problem, så de känns iaf positivt

Nej jag är för trött för det här känner jag!
Imorgon är det match så vi får hoppas på en bättre domare denna gång. Jag och Leo skall se matchen med en annan tjej i laget och hennes bebis vilket skall bli kul.
Hoppas bara att vädret tillåter och att sonen inte är allt för trött efter en dag på dagis.

Nej God natt gott folk!

Måste upplysa grannen om att de inte är okej att SKRIKA när man har sex, jag tror ju för fan att hon blir misshandlad!