1 december 2010

Äkta!

Min man är inte av den romantiska typen, men ibland gör han saker som jag kan leva otroligt länge på. Han gör saker som får en att smälta och förstå vad kärlek är.
Herromkvällen var en sådan upplevelse.
Vi hade lagt oss under täcket, han kröp så nära mig det bara gick och sa "Älskling, den här låten är till dig!". Sedan började musiken spela från han telefon: Bruno Mars - Just the way you are.
(Tjejen i videon är den snyggaste Alexander vet, men de skiter vi i nu:)
Kan man gör annat än att rysa i hela kroppen, jag kände mig älskad, speciell och viktig!
Den stunden kommer jag leva på länge, för jag vet att det kommer dröja ett tag till nästa gång något liknande händer. Men det som är positivt med just det är att jag vet att det kommer att hända igen och när det väl gör det är det äkta känslor. Inge på krystat bara för att det skall vara så... Helt i min smak!

Det är just därför jag älskar min man!