7 december 2010

Bättre!


Min lilla kille somnade vid 18:30 igår kväll och sov till c:a9:30 i morse.
Nu mår han mycket bättre men är ännu lite seg, sömn är alltså A och O.
Skönt!

Igår var jag i alla Visbys 3 sportaffärer för att hitta skor och adidad kollektionen jag pratade om. Det fanns ingenting, det var näst intill tomt om man jämför med andra sportaffärer. Jätte tråkigt. Så tur var hade fina Emely ett par skor i min size som jag kunde låna igår, men jag måste hitta ett par nya som jag kan ha när jag skall träna ikväll.
För ikväll blir det ett stenhårt pass med Stillman, perfekt! Hoppas min ork och illamående vill det jag vill ikväll.

Jag vill även ha någon att träna på Friskis med men det verkar inte finnas någon här på ön nu som är så sugen på det?

Nej vad skall man hitta på idag när A skall iväg då...