27 december 2010

Mår illa!

Ända sedan i lördagsnatt/ söndagsmorse har jag mått fruktansvärt illa konstant.
Jag känner mig helt slut och vill bara sova sova och sova.
Förmodligen klarade inte min kropp av att vara vaken så många timmar och andas in massa alkoholhaltiga drycker eller så är det något annat som spökar.
Oavsett vad så mår jag piss, hoppas på att det släpper snart.

Igårkväll drog vi vuxna iväg till Nordergravar för att åka pulka. Det var skönt med frisk luft och mycket skratt. Men självklart slöt det med att jag och Alexander låg och brottades mer likt snögubbar för att försöka mula varandra. Vi lyckades båda två men dessvärre sitter À just ni vid en naprapat förmodligen pga en låsning i höften.
Hoppas han hör av sig snart och säger att det inte är någon fara och snabbt går över.

Nu skall jag försöka peta i mig lite mat och se om jag orkar göra något med min man ikväll eller om den kommer tillbringas i soffan.

Jag hoppas ni mår bättre...

Puss.