26 december 2010

Svart på vitt!

Oj oj oj, idag ligger vi på högar lite överallt.
Ingen mår bra, alla mår som dom förtjänar och jag mår värre.
Eftersom jag körde igår och mår förjävligt idag får jag inte ihop det.
Gårdagen spårade ur, folk var dyngraka, grät, bråkade och ramlade runt.
Jag fick lite känslan av att Gotland inte klarar av att lägga upp en fest kväll som håller på till 03.
Från 01:30-03:00 var det bara total kaos överallt.
Men jag och min man hade en super kväll tillsammans och det kändes så jäkla bra.
Vi fick oss ett gott skratt på hur personer fungerar. Ett roligt exempel:
Vi hade köpt en soffa där vi spenderade mest tid, folk kom och tog en drink och försvann lika snabbt. En viss person visade sig där flera gånger utan att våga komma fram ( förmodligen för att jag satt där ), men när Alexander gick iväg för att hämta ett glas vatten följde personen efter och fick fram. Vi som satt där såg det och Alexander garvade när han kom tillbax och berättade.
Otroligt larvigt och sjukt kul!

Skönast under kvällen vara vår idol-Olle som stannade upp när han såg Alexander och gjorde tummen upp, Alexander gjorde tummen upp tillbax och dom visade båda två att dom var imponerade över varandras talanger!

Imorgon skall jag vakna och va människa igen!