15 december 2010

Öm punkt!

Jag har precis slagit Alexander och Johan i Blockus 3 ggr, High Five!
Jäkligt roligt spel faktiskt.
Min vinnarskalle kom som vanligt fram och jag var sjukt taggad och glad tills À säger. " Alltså ni tjejer är kassa på precis allt, ni är inte gjorda för att vara bra och allt ni gör kan vi killar göra bättre!"
( Dålig förlorare )
Han sa det med glimten i ögat men de blixtrade till inom mig och jag värjde rada upp det ena och det andra vi tjejer är fan så mycket bättre på. Inom sport hade jag dock ingen fakta utan bara lösa påståenden så alla ni där ute som kan och vet någon sport tjejer är bättre på än killar skriv så de glöder. Det enda jag kom på är Curling!

Hjälp mig nu tjejer ( och killar förstås)!

Nu skall jag sova, grabbarna sitter och letar efter helikoptrar och flygplan dom skall köpa och köra med i dagarna. Inte min grej!