13 juni 2010

Yes!

Jag hade ett mål idag och jag klarade de, jag klarade de bra tom.


Nu känner jag mig jävligt nöjd med mig själv och de här stärkte mig som person, jag trodde aldrig jag skulle klara de.
Men när jag väl gjorde de så kom en otrolig lättnad över mig.
Annars har min dag varit perfekt.
Varit ute och lek och bara njutit av mina barn i solen, träffat fina vänner och kvällen avslutades med minigolf.
Vem som vann?
Jag så klart och stort gjorde jag de, gick tom 11 slag under banans par. Viktigt!

Än en gång kom min underbara son med en bukett blommor till mig, han är så underbart go min älskade son.
Min lilla prinsessa som fyller 1 om 3 dagar har lärt sig gå massa och två nya ord : Kisse och Bulle!


Jag är så otroligt stolt över mina barn! Och faktiskt även över mig själv idag!


Skön känsla!