17 juni 2010

Äntligen!

Nu har sommaren kommit på riktigt om man vågar säga så!
När vädret är så här är de toppen att vara på Gotland, nära till underbara stränder och havet. Vi spenderar dock hela dagarna på Kneippbyn. Vattnet är tyvärr svin kallt, så ingen av oss vill bada. Men vi kan doppa fötterna, mysa i solen och leka inne på sommarland.


Imorgon hoppas vi på samma väder igen, så vi kan återkomma till pippiland.
Hoppas då att najalla och liam vill följa med, alltid roligare med sällskap!

Igår fyllde som sagt min prinsessa år och vi hade ett litet kalas för henne på kvällen med bror, nellie, ebba, jeppa, sara, edvin, ludvig, lovisa, farmor, simon, simon, noelia, liam, mormor och morfar.
På söndag slår vi på stort och då skall de firas ordentligt!

Jag är så less på hur man måste vara om man är en offentlig person, dom måste jämt vara trevliga, glada, sociala osv.
Kan dom inte bara vara människor inte behöva vara glada och le jämt, inte behöva vara med på allt som dom blir ifrågasatta, inte alltid vara tillgängliga och inte vara "vän" med ALLA?
Man måste ju få vara den man är och göra det man själv och sina närmaste mår bäst av?
Vissa, som t,ex prinsessan gör de nu, hon dra och lever de liv hon mår bäst av.
Jag tycker att de är helt rätt och tycker fler borde tänka mer på vad man själv och dom som verkligen är viktiga mår bäst av!
Nej nån måtta får de väl ändå vara.

Nu blir de sängen innan jag somnar medans jag skriver!