15 juni 2010

Värkar!

För ETT år sedan låg jag där i förlossningssängen och plågades till döds ( trodde jag då)! I väntan på min lilla prinsessa! Jag har känt samma lycka en gång innan och trodde då att jag aldrig skulle kunna älska något lika mycket som jag älskade honom! Men så fort den blodiga och lila krabat kom upp på mitt bröst smälte jag igen, jag kände de! Precis samma känsla, tårarna bara rann och jag minns att de första jag sa till henne var " du var så duktig, min älskade!". Hon kom, hon jag aldrig trodde jag skulle få. Nu låg hon där på mig och jag var kunde inte sluta kolla på henne! Nu ett år senare kan hon gå, säga vissa ord och fånga våra hjärtan varje sekund! Tyvärr blev hon sjuk ikväll, men även hon kanske minns den här natten för ett år sedan och har lite svårt att sova pga det! Imorgon blir de ett mini kalas och på söndag smäller de!
Mamma älskar dig sååå!