11 april 2010

Skytteliga ledning!


Han har gjort de igen, han sänkte även sitt forna AIK med ett iskallt mål. Dom vann med 1-0!

Nu har han insett att han kan, han vågar hålla i bollen, utmana och chansa. Man måste försöka för att vinna. Nu gör han de, äntligen! Han har delad ledning i skytteligan och är allsvenskans mest omtalade forward. Min man! Hur sjukt är inte de?

För mig har han alltid bara varit Alexander, han har gjort de han älskar att göra och jag har alltid varit stolt över honom. För mig spelar de ingen roll om han lirar i Gute eller Barca han är ändå samma person för mig och jag är lika stolt.

Nu är han Alexander Gerndt med hela svenska folket, (inte bara gotland). Folk lägger till honom på facebook, de står om honom i tidningarna, han finns med på youtube. Han som jag delar mitt liv med.

Tänk hur snabbt livet kan förändras, hur snabbt de tar vändningar som man kanske minst anar.

Jag älskar honom för den han är, jag är stolt över honom för de han lyckas med, jag finns där för honom till 10000% och jag är oerhört glad att just han är pappa till mina barn!