13 april 2010

Skön lirare!

De går tyvärr inte att bädda in men ni måste se på den här kyliga liraren.

Kan inte den här dimman bara försvinna från ön, den gör de kallt, grått och tråkigt!
Idag var de iaf fint en sväng så vi var ute och lekte på förmiddagen, på biblioteket på eftermiddagen och jag och min kära son körde dubbel pass på friskis. Som han kämpade, han var jätte duktig och gav mig dessutom extra träning. Han hängde på min rygg och satt på mina axlar medan jag sprang runt där.
Nu skall jag äta lite och sen krypa ner i sängen och hoppas på att få sova mer än 2 timmar i stöten.

Min nya tatuering sitter på höften förresten!



Från min brors 40-årsfest!

Extra pappan får ställa upp på ett "familje" kort :)

Min ena ängel!




Snart snart får jag krypa ner vid min kära!
Längtar så!