14 april 2010

Frågor?


Det här blir mitt 499 blogginlägg, så då tänkte jag att ni skulle få chansen att ställa lite frågor. Jag vet hur och att de snackas om mig/oss så nu tänkte jag att ni skulle få fråga mig rakt ut om de ni undrar och funderar på. Släng in alla frågor ni har, ju snabbare ni ställer frågorna ju snabbare får ni svar.

Idag har vi varit ute och lekt en massa, sen kom bror förbi med Toms moppe så Leo fick sin första moppetur och han tvekade inte en sekund innan han slängde sig upp med Moffas 20 storlekar för stora hjälm. Nu är Tom här och dom bästa vännerna ligger uppe i sängen och läser alla böcker vi lånade igår.
Sen kommer kära bror och fina Nellie och äter middag med oss, innan vi åker back to Gävleland!
Ikväll skall jag även träffa den här fina tjejen, som jag längtat!

Passa på nu, ni får aldrig ett bättre tillfälle!