16 september 2009

Yes, Najalla!

Ja vad säger man, Svenska Hollywood fruar får mig att skämmas.
Hur kan man leva så, vara så ytlig och så dömmande mot andra människor. Kalle Ankas fru var de värsta jag varit med om. Kan hon överhuvudtaget tänka sig hur det är att inte vara gift med någon som är stenrik. Nej fan vad jag har svårt för sådana människor. Men ändå så måste jag ju fortsätta att se på skiten. Nyfikenheten tar över som vanligt! Det finns mycket skit på tv just nu och mycket kul. Idol fick mig att skratta så jag grät igår när jag låg i leos säng och skulle lägga honom. Varje kväll nu har jag och älsklingen sett på Wipe out som vi fått tag på från USA, ni förstår inte hur kul det är. Vi får ingen luft så jäkla kul är det! Ni måste se det!
Annars har vi än en gång varit vid doktorn med Leia och blev vidare skickade till Barnavdelningen på Sjukhuset så vi skalldit imorgon och nästa måndag skall vi dit med Leos mage och hoppas få en lösning på han problem.
Idag kommer mormor och morfar upp och myser med oss. Jag och Alexander skall passa på att gå på bio och få lite egentid som vi verkligen inte är bortskämda med.
Jag och Emmah har tränat massa som vanligt och barnen växer, så allt är som de borde med andra ord!
Imorgon är det match igen och den här gången hoppas vi på vinst, sist spelade dom bra fast IFK är ju så mycket bättre så de var inte konstigt.

Tråkig uppdatering Najalla, men bättre än inget.
Jag bjuder på nån bild istället :D







Nu är de fråga Olle Dokumentär.