22 september 2009

Då var man igång igen!

Idag körde jag mina första pass på nästan en vecka av halsont och feber. Corepass och benpass på gymmet. Kändes bra och orken fanns, däremot vill inte min höft samma sak som jag vill så de blir att fixa tid hos naprapat imorgon så man kan köra för fullt.
Jag har för den delen bokat tid hos frisören för att klippa mig och färga håret rött. Jag skall klippa mig kort, tro det eller ej men jag är sugen på en kort rockig frisyr. Mannen vill oxå att jag skall klippa mig, han är less på standard frisyren. Dock skulle de inte förvåna mig ett dugg om jag kommer hem med samma frilla och rött hår haha!

Vilken tycker ni?

Jag glömde nämna sista att mina kära barn fick MASSOR med fina kläder av Mormor när dom var uppe, byxor, tröjor, klänning, strumpbyxor, mössor och Leia fick en overall. Kan inte tack tillräckligt Det var välbehövt!
Skall lägga in lite bilder på barnen i dom nya kläderna men det får bli en annan kväll!
Nu har min man äntligen fått tummen ur och satt upp hyllorna inne i lillemans rum så nu är de klart, nu skall de bara städas av sen skall ni få se bilder.
Nu sitter vi här och kollar på Zlatan än en gång, den människan är otrolig. Det finns inte ord för honom och Messi. Just nu har Barca gjort 3 mål inom loppet av 7 minuter. Det är nästan som Malmö igår mor Elfsborg Men du Amo, vi glömmer det va?

Emmah och Markus har varit här en hel del och det ä bara super mysigt, alltid lika kul att umgås med dom. Samma humor och samma värderingar. På fredag är vi bjudna på middag hos dom vilket skall bli jätte mysigt. Barnen tycker jätte bra om dom så det är super skönt. Leo har tom ett kort på Emmah på sin säng, inte illa!

Nej om man skulle leta radhus och ta en macka?



Ha en bra kväll!