11 september 2009

Träningsdagar!

Idag var det min 6 träningsdag på en vecka, de känns så jäkla skön att äntligen vara igång igen. Kroppen känns helt okej ändå, men jag måste nog springa iväg på Walle igen.
Jag har iaf hunnit beta av Yoga, Core, Brädpass, Jympa och Gyma. Jag förstår inte hur jag INTE kunde träna efter jag fick Leo, träning är ju en del av mitt liv. Jag har jämt tränat, jag har jämt älskat det. Jag har fått ett jätte kul träningspass på gymmet oxå, mycket rumpa. Härligt, längtar redan efter resultat. Jag har mätt mig lite här och där och skall se om en månad om man märker någon skillnad.
Jag är även inne på att klippa mig, köra en Rihanna. Vet dock inte om jag vågar men de skulle va kul att testa. Är så trött på att se ut som alla andra. Jag skall iaf färga de mörkrött när jag har tid och råd!
Våra små änglar är jätte förkylda, Leia är ännu sjuk sen sist och Leo blev förkyld i natt.
Det är skönt att Leia iaf tar flaskan så Alexander kan vara hemma med dom när jag tränar och att de går bra. Det är nog väldigt nyttigt för honom att veta hur det är att vara själv med barnen, att det inte är att man "bara" är hemma hela dagarna och inte hinner städa eller laga mat. Barnen tar ju all ens tid. Att det är stökigt när barnen är små är inte jag tänker skämmas för, jag leker hellre med mina barn än springer och plockar efter dom hela tiden. När Leo skall sova så hjälps vi åt att plocka undan ALLA hans leksaker, de är en bra sak att lära sig i tid tycker jag.
Annars då, ja Leia har växt ur sina kläder så i Måndags fick hon och Leo ett paket på posten av Mormor och Morfar med massa fina kläder och pirat saker till hans rum. När jag rensade barnens garderob så märkte jag även att Leo nästan inte har några byxor och ingen pyjamas, våra barn växer hur mycket som helst. Det blir att införskaffa nya kläder och en overall till Leia. Vi hoppas på att Leo kan ha sina i år igen, men jag är jävligt tveksam så som han växer!

Äntligen har Idol dragit igång igen, de är så jäkla kul att se på. Ena sekunden skrattar man så man dör andra får man gåshud ända in i ryggmärgen. Kul att en tjej från Gotland var med, jäklar vad duktig hon var. Vad gjorde hon på Lindex kan man undra!

Tänkte bjuda på lite bilder på mina ögonstenar!









Imorgon bitti skall hela familjen iväg på Familjelek sen är vi bjudna på fika, Mysigt!


Snart kommer mina kära föräldrar upp, nu är de bara min bror som saknas!


God Natt!