12 september 2009

Modell!


På Lördag skall jag till STHLM och vara modell för en dag. Skall bli superkul! Det är kära Emmah som fixat de, jätte gulligt!
Synd bara att jag inte tränat mer innan. Jag har en vecka till på mig och hoppas att de hinner ge lite resultat.
Idag var vi som sagt på familjelek hela familjen, det var jätte mysigt och gick hur bra som helst. Leias ögon var större än vanligt (om de går) och hon sprattlade och skrattade massa medans Lilleman och pappsen sprang runt och hoppade och lekte. Efter jympan var vi hembjudna på fika hos Emmah och Markus, lika trevligt som vanligt.
Jag kom på idag att vi har jämt bjudit folk på mat, fika osv och de här är första gången vi blivit bjudna tillbaks av någon. Sånt uppskattas verkligen. Det är samma sak som att höra av sig till någon gång på gång och att man inte får någon respons, man tröttnar. Det är ju inte bara ifrån en sida som vänskapen skall komma.
Imorgon är det match igen, Göteborg hemma. Kommer bli tufft men vi hoppas på det bästa.
Efter matchen är det första filmen som är baserad på Marie Jungstedts böcker, eftersom jag läst alla böcker så skall de bli jätte kul och spännande att se filmerna som dessutom är inspelade på Gotland.
Idag har två stjärnor gjort mål, Jawo och Zlatan. Amo såg dock ut som Jason när han sprang runt på plan med sin mask, men han fick in den och det är de som är huvudsaken, så jävla kul för honom. Första målet i Elfsborgströjan och jag lovar att de kommer fler inom en snar framtid.
Nu hoppas vi bara på att min stjärna här i soffan oxå kan trycka in ett mål, men mål är långt ifrån de viktigaste att han gör. Nu när han spelat fram till så många och gjort de så bra så räcker de att han fortsätter som han gör. Men visst vet jag att ett mål skulle göra så han skulle sträcka lite extra på sig. Dock är de tråkigt att folk bara hör av sig när det är match, har varit match eller det gått bra för honom. Det är inte då dom behövs, precis tvärtom men man kan ju inte begära för mycket av vissa människor.

Vissa saker är helt enkelt för infekterade för att laga och släppa!
Viljan måste finnas och de är jag jävligt skeptisk till om den finns!

Nu skall jag och älsklingen se på Wipeout, ett gott skratt innan sängen väntar!