29 september 2009

Städa, städa, städa!


Nu har det varit dött här igen, vet ni varför?
Jo för My har städat, från golv till tak. Tvättat fönstren och gjort om lite. Resultatet blev kalas bra så nu är det bara lillemans rum och toaletten kvar.
Imorgon blir det frissan, lite små spänd måste jag erkänna men jag hoppas att jag inte kommer ångra mig. Det blir iaf rött och kort, tror dock att jag skall börja med halvkort för att se om jag trivs innan jag drar fram rakapparaten.
Jag har varit på stan och shoppat lite oxå, ett par grymt snygga jeans bland annat. Det var Lantto som visade mig dom på sitt nya jobb. Nu är jag bara ute efter ett par schyssta boots, har hittat ett par som jag är ganska sugen på. Får se hur det blir med dom!
Livet leker som vanligt, jag tränar och står i. Gick/sprang på löpbandet igår så jag höll på att spy, inte av utmattning utan av att jag blev åksjuk, förstår ni? Åksjuk av att gå på löpband, det är fan komiskt! I förtsättningen blir det ett pass eller en promenad ute innan gymmet!
Har faktiskt hittat mitt kort igen, i tvättmaskinen av alla ställen.
Nu sitter jag och Emmah här och väntar på att se vem som åker ur idol. Hoppas ni favorit inte åker ur, Mariette! Grym röst och grymt snygg!
Igår var vi med lilleman vi doktorn och tog prover så nu väntar vi på svar, håller tummarna! Han var så duktig så efter åkte vi till leksaksaffären och så fick han handla vad han ville. Han valde lera som vi har lekt med, tror nog hans far tycker det är roligast av alla.
Han har även världens blåtira efter att cyklat omkull och blivit nerskickad under bordet. Han har en smurf på ögat som han själv säger. Han ser hemsk ut, skall visa er när jag orkar koppla in mobilen till datorn.
Lilla tjejen är sjuk igen, genomförkyld och feber. Är inte feber borta imorgon så skall jag ringa läkaren igen. Mjölkfritt hjälper inte så vi hoppas att dom kommer på vad som är felet snarast.
Nej nu skall jag tillfredställa mitt sötsug!


Ni skall få bilder imorgon på håret!


När ni ser den här bilden förstår ni hur mycket jag älskar dom va?!