26 juni 2009

Stranden!

Skall iväg till stranden för första gången i år med hela familjen! Skall bli super mysigt och jag hoppas att jag kan få lite färg idag. Min lillatjej uppskattar inte den här värmen så dom senaste dagarna har jag antingen fått sitta i skuggan eller vara inomhus. Inte alls kul, men vad gör man inte för sina små älsklingar!
En som kommer vara helvild är iaf min stora kille, spindelmannen byxorna på och sen kör han!
Nej nu skall jag se om Mirjam vaknat så vi kan fixa i ordning picknick.

Skall lägga in lite nya bilder sen tänkte jag, har miljoner härliga att dela med mig av. Men många kommer som ni kanske märkt upp på face istället!

Ut och njut av värmen för det skall jag!

Min älskade mamma!
Igår fyllde du år och inte syns de att du blir äldre. Bra gener jag har :D
Jag hade tänkt komma ner och överraska dig med åka själv med dom små liven är inget jag orkar ännu, men som tur är kommer ni upp nästa helg och jag längtar så efter er!
Jag hoppas att du får en toppen kväll trots att jag inte är där och kan bråka med dig, de är du värd!
Du är värd allt gott i världen!
Älskar dig såååå mycket!
Miljoner kramar// Din Dotter!