9 juni 2009

Städat!


Vissa orkar ingenting den sista tiden, andra orkar hur mycket som helst!
Jag är en blandning, ena dagen orkar jag knappt ta mig upp ur sängen, andra dagen skall jag städa och gå ut och gå. Det jag märker av nu är att jag är mer känslig och lätt irriterad än innan, som tur var är det bara en vecka kvar max. Jag var som sagt vid läkaren igår och han undersökte mig och kollade på bebisen. Det visade sig att vi kommer få en liten bebis och att jag har börjat "mogna" som de så fint heter. Så har det inte hänt något innan Måndags om jag är räknad så skall vi dit och då kommer dom förmodligen sätta igång mig. Men som de kändes i natt och idag så vågar jag nästa tro att de är på gång, men jag tänker inte dra ut något i förskott.
Min lilla prins var med vid doktorn igår och kollade på syrran för första gången. Det var skönt att ha med honom där så han fick se och vara en del av allt som händer nu.
Nej nu skall jag fixa lite lunch till familjen sen skall vi gå ut i solen ett tag!
Jag satt ute 20 minuter herromdagen och fick en rand av bikinin, måste hitta en bra bikini med stöd utan band. Såg en supersnygg på Nelly men självklart fanns det inte min storlek kvar!

Skriver om vecka 39 ikväll, vecka 38 hoppade vi så snyggt över :D

Ha en bra dag!