7 juni 2009

Har ni tagit ert ansvar?

Idag var det åter igen das för röstning! Vi var och gjorde våra röster hörda och tur var väl det. Min dag har vart piss rent ut sagt. Har mått skit och varit på ett jävla humör så pappan tog med sonen och åkte till äventyrsbadet någon timme. Jag tror att mitt tillstånd beror på morgondagen, träffa den förbannade läkaren igen och se vad han nu säger för dumt. Nerverna är på helspänn och det bästa för min del skulle vara om det sätt igång inatt. Nu börjar man verkligen känna efter, minsta känning hoppas man är en riktig värk. Jag har knappt sovit dom senaste veckorna pga smärta och klumpighet, så jag längtar verkligen tills jag får tillbax min kropp igen. Att börja träna igen är en dröm! Men som mannen säger " snart är de över älskling", jo jag vet men varje dag känns som en vecka! Nej nu skiter jag i det här och hoppar ner i en ny bäddad säng, det är underbart skönt efter man duschat! Hoppas att vakna på bättre humör imorgon vilket jag dock tvivlar på! " jag är inte vänster, höger eller mitt emellan. Jag är bara normal som är för jämnställdhet!". god natt!