6 juni 2009

Min lilla spindelman!

Vecka 37

Igår fick min son en spindelmannen dräkt som han sprang runt i och var ur söt (som vanligt). När han fått på sig dräkten var hans första kommentar "Vart tog jag vägen?". Haha han är verkligen min lilla prins. Så underbart söt!
Idag har vi varit på ett stort lekland i Gävle och lekt hela dagen vilket innebar att lillkillen inte sov middag så han somnade nu i min famn i soffan. Leklandet var superkul, vi lekte runt hela familjen. Jag gjorde så gott jag kunde iaf, en annan mamma frågade hur långt gången jag var och när hon fick reda på svaret så skrattade hon och sa "Vad gör du här inne?" (inne i klätterborgen)! Vi hade återigen en super mysig dag på ledigheten trots regn och rusk!
Nu väntar och längtar vi bara tills lilltjejen skall komma ut så jag orkar och kan göra mer saker, plus att vi självklart längtar efter henne. Men nu under helgen så har vi ingen som kan ta lilleman för alla är i STHLM så jag får se till att knipa. Men jag tror förvisso inte att hon kommer komma iaf så vi får se vad läkaren säger på måndag, för då skall vi dit på tillväxtultraljud och diskutera hur vi skall gå till väga angående förlossningen!

Nej jag skulle bara säga att förutom graviditets"problem" så mår jag oförskämt bra tillsammans med min underbara lilla familj!

Sverige, vad är de här? 
Vi byter till "Vad kvinnor vill ha"!