25 augusti 2012

Konstig känsla.

Efter mycket tvivel och många tårar beslöt sig tillslut min son sig för att åka med till Holland. Igår åkte dom och jag känner mig som vanligt halv.


Det tar några dagar att komma ikapp och vila upp sig när barnen är borta. Lagom man fattat att dom faktiskt inte är här och att allt ansvar och fix är mitt så är dom tillbaka. Det låter kanske jobbigt men gud vad jag längtar.

Igår körde vi på. Kl 06:30 i morse gick vi till sängs och lagom jag hann somna var det dags att dra och jobba. Känner mig för gammal för sånt här samtidigt som det är skönt att släppa bromsen, ansvaret och kontrollbehovet helt.
Jag är inte van.

Kul och mysigt hade vi iaf och idag mår man som man förtjänar.
Åkte direkt hem till mor och far efter jobbet för att få i mig lite mat.
Underbara som min mamma är lagad hon ihop en måltid till mig medan jag somnade på deras vardagsrumsgolv.
Sliten tjej!


- Posted using BlogPress from my iPhone