23 augusti 2011

.Sjukling.

Jag har varit sjuk i två veckor nu, feber, hosta och ont i halsen förföljer mig som min egen skugga.
Idag besökte jag Apoteket och bad dem ge mig allt som skulle kunna hjälpa mig att bli frisk. Hon kollade på mig och sa "Du, jag kan bara råda dig att gå till doktorn". Jag kom iaf där ifrån med diverse tabletter och en liten bok om förkylning(?).
Vad har hänt de senaste dagarna då?
Ja vi har haft en avslutningsfest med jobbet, otroligt kul var det. Det var dock inte lika kul att vara hemma vid 04:30 och börja jobba kl 09 morgonen efter. Vi åkte runt på diverse "kontinenter" och hade lekar, åt mat och avslutade med fest på "Ibiza".

Vilket mål Wilton precis gjorde. På tal om ingenting!
Jag och barnen har köpt en egen bil. En supersnabb bil som Leo säger.
Jag har bestämt mig för att gå min utbildning, jag är säker på att vi kommer klara det och att det kommer gynna mig när jag är färdig.
Idag ringde dom ifrån kirurgen och sa att läkaren förra veckan hade satt "Prio 1" på min remiss så jag skall få komma på röntgen och sen till dem på Torsdag. Det känns skönt men samtidigt skrämmande att det gått på mindre än en vecka.

Nej nu skall jag krypa ner i sängen igen och hoppas att lite sömn hjälper mig att bli frisk.

Jag blev kvar i soffan, fy fan vilken jävla match. Pulsen är uppe i 120 nu. Det känns som jag står och skriker på Swedbank arena, jag vill bara hoppa in och hjälpa dom. Vilket jag inte hade klarat av men självakänslan.
Jag lider med Malmö just nu. Trist.