30 augusti 2008

Trötter!

Fy vad jag är trött, helt slut!

Skulle lägga min son men det var jag som somnade inte han, så pappa fick ta över.

Idag har varit en bra dag, har varit på återvinningscentralen och lämnat skräp, varit på plantagen och köpt blommer till vårt hem och till sist var vi och kollade på en ny soffa för en vi har nu skall ut, helst brännas!

Ja juste vi var och kollade på bilar oxå de får man ju inte glömma, nästa bil lutar mot en Q7 eller en S-max, mig kvittar det bara den är automat :)


När min man var på tärning i eftermiddag och min son sov passade jag på att fixa klart så mycket som kan bli klart i vardagsrummet, nu väntar vi bara på alla vårt foton som befinner sig på Gråttland.


Min son vaknade och var på ett strålande humör, nej verkligen inte, så de blev på med kläderna och iväg till JÄTTE lekplatsen. Där han storm trivs och blev min vanliga lilla gullgosse.


Nu sitter jag och min man i soffan och ser på INTER-SAMPDORIA, och Zlatan gjorde precis mål, vilken stjärna han är alltså helt sjuk hur en från Svergie kan erövra världen. Inte bara inom fotbollen utan även utanför, jag vill ha honom som bästa vän, stört skön, ärlig och jävligt dryg, han skiter i allt och alla går sin egen väg, vågar bli hatad och smutskastad, han kör på ändå. Haha vilken skön jävla lirare alltså!

Mmm, jag känner doften av grillad korv med bröd, skall bli så gott med lite mat eftersom jag bara har levt på sonens rester hela dan :)

Efter matchen skall vi se på ARN, vi har inte sett den och de sägs att den är bra och när vi såg att den andra ARN filmen hade premiär idag så insåg vi att vi låg lite efter i tiden och laddade hem den så vi kan gå på bio och se den nya, så imorgon får ni min analys av filmen och om de kommer bli någon bio för att se den andra.


"Libertas inaestimabilis res est"