29 augusti 2008

Destination Gävle!

Nu var det ett tag sedan jag skrev, det har berott på att jag åkt tillbax till Gävle och fortsatt med inredningen av vår mysiga lägenhet.
Och som jag har städat, vartenda hörn och vrå är knäskrubbad för att få bort alla äckliga och vidriga partiklar som påminner om en väldigt vidrig person som tyvärr billigt nog befunnit sig här!
Äntligen börjar man se resultat är hemma, hallen är klar och blev över all förväntan. Min man tyckte t.o.m att jag borde bli inredare vilket borde vara ett plus, för hur ofta ser killar någon skillnad på hur det har sett ut innan man har städat?
Nu börjar även vardagsrummet bli gemytligt, haha, vilket ord! Riktigt soft skriver vi istället!
Leo stor trivs och de är de viktigta.
Min man kämpar för att vinna tillbax mitt förtroende för honom, det kommer ta tid men så länge han är ärlig och visar att han vill så kommer de nog bli bra så småningom.
Tyävrr så existerar fortfarande en massa nollor i mitt liv, som jag inte vet hur jag skall bli av med, men men de är ett senare problem. Ignorera deras existens är nog de bästa!
Min mamma har gjort en underbar hjälte insats för oss den här månaden vilket vi tackar henne enormt för. Tack min mamma, svärmor och mommo!
Om du inte tycker om det jag skriver så läs inte, okej? Svårare än så är de lixom inte om du nu inte vill inse sanningen! Usch!
Min morgon började med en underbart mysig frukost med tända ljus tillsammans med min son och man. Efter frukosten fixade jag och min man en massa medans min underbara son lekte runt. Sedan lagade jag man till min son och efter det la hans pappa honom för att sova middag. Undertiden städade jag vidare och efter min son somnat lagade min man lunch till oss, efter lunchen hoppade vi in i duschen och sedan försvann min man iväg till match. Jag och min son hann till matchen, som slutate 4-0 tror jag, Min man gjorde iaf 2 mål och de är de visentliga :)
Nu skall vi lägga vår son och efter det äta glass, maränger och chocklad sås, eftersom är inte äter godis längre. Sen skall vi kanske spela schak eller njuta av vår vuxentid med lite mys framför en film i soffan.
"Ab imo péctore"