13 juni 2012

Jobbe!

Idag var första dagen på nya jobbet. Kämpa mot illamåendet och lärde mig relativt snabbt vissa saker. Detta passar mig galant, tung träning på arbetstid. Sommaren kanske är räddad ändå, trots att jag inte tränat ett skit de senaste 8 månaderna.

Efter jobbet svängde jag ut för att hälsa på "svärfar", underbar människa. Imorgon nalkas det middag och massa snack.

När jag väl var hemma var jag så trött att jag bara vill gå och sova. Men tror ni jag gör det?
Nej, jag sätter istället igång och måla om tv-bänken.
När skall jag lära mig att bara ligga på soffan och lata mig?
Jag skulle behöva det.



Imorgon kommer mannen hem ifrån fångarna på fortet. Det är lycka!

(Jag blir så jävla arg och ledsen när man ringer barnen två dagar i rad utan att få prata med dom. Hans ord har ingen substans alls, enbart lögner.)
Jag saknar dom något enormt och längtar tills jag får hämta hem dom igen.



- Posted using BlogPress from my iPhone