18 juni 2012

Gjort!

Idag var det gjort, all skräck i onödan nästan. Medicinerna hade gjort sitt jobb så det var ett enkelt men smärtsamt ingrepp.
Återbesök om 3-4 veckor och hoppas att allt är borta då.

Denna dag har varit tuff, ensam med smärta och två små barn är ingen hit. Trots det hittade vi på enklare lekar och gick korta promenader.

När dom kom in genom dörren igår fall allt på plats igen. All oro var som bortblåst.



Ikväll myste vi ner oss med massa kuddar och täcken i soffan framför en film, men det dröjde inte länge innan båda sov gott i mitt knä.


Själv har jag legat i horisontellt läge i soffan och försökt måla naglarna tills jag insåg att jag blött igenom allt.
Så nu ligger jag ny duschad med helt avskavda och kladdig naglar i sängen och försöker sova.

Just nu önskar jag att han vore här extra mycket, blixtar och åska är inte min melodi om vi säger så. Dock är det lite mysigt med regnet som piskar emot rutan och vinden som viner utanför.



Hoppas på bättre väder imorgon till Leias kalas. Enligt Yr så skall det bli det. Vi tror på norrmännen, dom är kämpe bra!

Natt natt.


- Posted using BlogPress from my iPhone