12 juni 2012

Äcklig dag.

Vaknade kl 5 i morse av att jag var tvungen att kräkas. Somnade om och sov till 11, kallsvettig och äcklig.
Försökte få i mig lite frukost trots att ihärdigt illamående.
Kämpade mig runt på linds med mamma men fick sätta mig på golvet för att vila.
Har mått konstant illa hela dagen och det är inte ett dugg bättre ikväll.
Ändå har jag lyckats fått bort alla kartonger och fått ordning i mitt- och barnensrum, samt vardagsrummet.
Nu skall allt bara hitta sin plats och tavlor skall sättas upp så fort jag vet vart jag vill ha det.
Jag trivs otroligt bra i VÅR nya lya. Äntligen har man fått ett förstahandskontrakt så man kan känna sig hemma på riktigt. Kanon läge med lekplatser och grönområden, plus att det är sol på balkongen från morgon till kväll.



Min älskade har märkt att jag mått skit dom senaste dagarna, så igår när jag låg på soffan och lyssnade på deppmusik dök han upp med den här.



Det är kärlek och han fick mig genast på bättre humör. Visst vet man att man hittat rätt i livet när man alltid ler, blir lugn och inte kan sluta röra på varandra när man ses.
Jag älskar pirret i magen och för varje dag så växer allt bara sig större och starkare.
Kan det vara så enkelt att jag hittat mannen i mitt liv?

(imorgon är första dagen på nya jobbet så jag hoppas verkligen att jag vaknar och är fit for fight då).

Natt natt!

- Posted using BlogPress from my iPhone