15 maj 2012

Tandblekning på schemat!

Just nu befinner jag mig i STHLM av tre olika anledningar. Imorgon skall jag bleka mina tänder på Söder Spa hos Emelie Nixon med BrilliantSmile. Om du uppger mitt namn när du går dit för att bleka dina tänder får du det för 2500kr istället för 4200kr som är hennes ordinarie pris. Passa på nu! Imorgonkväll lägger jag upp en för och efterbild.
Här han du läsa om Brilliantsmile.
Här kan du gå in på Söder spas hemsida för att kontakta henne eller göra något annat spännande hos dom.

Den andra anledningen är ett projekt som är i rullning angående en bok som skall handla om olika människor som varit utsatta för någon form utav våld i sina relationer.

Den tredje anledningen är att HAN befinner sig i STHLM just nu och han ville ta med mig till någon herrgård vid en vän i Norrköping. Det kan man ju bara inte tacka nej till.