14 november 2009

På öjn!

En liten klump är vad jag får leva med varje gång jag sätter min fot på den här ön.
Nu sitter jag här hemma vid mor och far. Medans en något bättre Leia springer runt på golvet med kommen. Igår var det hockey och tatuering på schemat. Tatueringen blev skitsnygg och hockeyn var vinst men blir dock så irriterad på att dom jämt skall slåss, onödigt!
Ikväll blir det biopremiär med min man, 2012 eller vad den heter. Skall bli mysigt att äntligen få umgås lite själv med honom och att barnen är vid mormor och morfar där dom trivs som fiskar i vatten.
Det första som gjordes på denna ö var att åka till underbara Najalla och Liam. Barnen lekte jätte bra, det är tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra så man inte ser så ofta längre. Får se om dom skall med ut och äta ikväll.
Just nu är Alexander och håller föredrag får Guteungdomar om hans resa med fotbollen och jag väntar ivrigt på att få hem min son. Vill mysa med honom och åka till ishallen och se pappa och kommen spela hockey. Kan bli kul!

Nu, fixa ett ansikte!

Imorgon blir det nog ingen hemresa för oss, blåst innebär att jag inte sätter min fot på båten. Hit resan räckte för att jag inte kunde resa mig från soffan.