1 november 2009

JAAAAAAAAAAAAAA!!!

1, Jag var på matchen idag, min man gjorde två av två mål. UNDERBART! Jag skrek och hoppade, äntligen har det släppt för honom! Det var riktigt snygga mål, avslappanat precis som de kall vara. Han fick en mobil och massor av saker från Santa Maria, så nu blir det Tacos i veckor för oss! Nu är säsongen över men träningen fortsätter. På Söndag skall vi iaf få träffa min efterlängtade bror och son. Som vi längtat, Lillman kommer bli överlycklig!

2, AIK tog sm-guld på bortaplan. Underbart. Önskar man vore där och kunde fira och sett matchen. Härligt jobbat grabbar. Skönt för Micke men dock så kommer han ha en jävla press på sig inför nästa år.





Imorgon blir det måla ramar och upp med kort på väggen! Sen blir det ett informations möte och skivstång konditionspass. Härligt! Ser redan fram emot träningsvärken på tisdag och onsdag :D
Min dator är totalt trasig nu så jag orkar inte skriva mer, det går inte att skriva ordentligt och fler tangenter har släppt.


Dagen har helt enkelt varit precis som vi hoppats på. God natt!