14 juli 2012

Snart så.

Tre dagar till, sen är jag "ledig" en. Dock skall jag till Fårö och jobba den dagen under Lalehs(?) konsert.

Min förkylning vägrar släppa eller ge med sig så idag var det tufft att jobba. Febrig och snorig med en jävla värk i kroppen gick jag runt där och gnällde. Alla varor vägde helt plötsligt bly.
Inte särskilt lätta annars heller men idag var det extremt.



Efter jobbet tog jag ett långt välförtjänt bad med musik och levande ljus i min ensamhet innan jag kröp ner framför datorn. Skype-time with my baby!
Tack högre makter för detta program.


(Hittade denna bild på datorn. Det är ifrån första kvällen vi umgicks. Tiden har gått sjukt snabbt, men varit helt fantastisk ifrån dag ett.)

Det är tomt utan barnen och honom på ön men det är bara att bita ihop och fokusera på jobbet.

Godnatt.

- Posted using BlogPress from my iPhone