9 juli 2012

Frihet.

Började kl 06:30 i morse, stressade runt på jobbet. Blev attackerad av fiskmåsar och skulle få dagens ros. Skilda världar.

Direkt efter jobbet åkte jag ut till mina älskade barn och mor på stranden.
Någon timme i solen hann jag med sen hem igen.
Bada barnen, fixa käk och pussa en massa på dom innan jag åkte hem till oss. Dom fick sova kvar vid min kära mor eftersom jag börjar så tidigt imorgon igen.
Vad hade jag gjort utan denna kvinna?


Ikväll har jag behövt lugn.
Jag har en inre stress som är väldigt svår att hantera. Det fick bli en sväng med Tom på galgberget och en tur med longboarden. Vi åkte längst strandpromenaden och gick sedan upp längst Visbys gator.


Ligger i sängen nu och försöker sova. Det är tomt, tomt utan barnen och tomt utan honom.
Dock har jag lärt mig att det är nyttigt att sakna och längta. Det ger perspektiv och det blir lättare att uppskatta det man har i sitt liv som annars kanske lätt blir en vardag man tar för givet.

Posted using BlogPress from my iPhone