6 juli 2012

Min son.

Jag har och kommer aldrig behöva tveka på vad min son kommer växa upp till.
En ödmjuk gentleman som bryr sig.

Imorse vaknade jag av att han kröp ner vid mig i sängen. Efter bara någon minut hoppade han upp igen och in på toa. Slammer Slammer i köket och när han hörde att alarmet ringde gick han in till syrran.
"gumman Leia, det är dax att gå upp nu!".
När jag hörde att dom var i köket igen klev jag upp oxå upp och gick ut till dom.
Då hade han fixat frukost till sig själv och Leia. Allt detta medan han trodde jag sov.

Det är ett stort hjärta och jag får än en gång bevis på att jag lyckats.
Man måste hjälpas åt. Är något som är mycket viktigt här hemma.
Han tycker det är kul och blir stol när han känner sig stor. Plus att det underlättar enormt för mig som ensamstående. Alltså bara positivt.



Älskade Leo. Du är fantastik och mamma är så stolt över dig!


- Posted using BlogPress from my iPhone