23 september 2010

Inskolning!

Leo började sin inskolning på nya dagiset i onsdags förra veckan, jag var med i 3 dagar och den här veckan har han gått själv. Nu går han i en utegrupp vilket jag hoppas passar honom perfekt. Efter som båda syskonen Huligan skall gå på samma dagis är de skönt för honom att inte behöva känna att han hela tiden måste passa syrran utan kan leka själv. Han har varit lite negativ till att vara gå på dagis, men jag hoppas att de är för att han vet att jag är med Leia på hennes inskolning. Så nära men ändå så långt borta.
Leia däremot är hur glad och framåt som helst, bryr sig inte om vart jag är och trivs som fisken i havet. Imorgon är hennes första dag själv!
Båda barnen är på dagis, vad skall jag då göra?
Ja imorgon skall naglarna fixas, äta lunch med Anette och bara njuta av lite egen tid innan de är dax att börja jobba. Jag har längtat så länge efter ett jobb så jag hoppas att de ordnar sig fort!
Vi skall få en normal vardag med rutin och tider.
Jag tror de kommer bli super för vår familj!
Nu vaknade de första barnet, Leia somnade sist så jag hoppas att "helvetet" inte bryter ut på iaf en timme!